خبري خبري .

خبري

لينك خريد تجهيزات كارواش

با رها شدن زبانه تفنگي واتر جت صنعتي Quadro 800 TST توسط كاربر، جريان آب خروجي قطع مي گردد و در حقيقت عملكرد پمپ توقف پيدا مي كند. بعلاوه واتر جت صنعتي Quadro 800 TST به يك ترمز توقف كارآمد تجهيز شده است كه تعادل و پايداري دستگاه را هنگام كاربرد تضمين نموده و از حركت ناخواسته آن به ويژه بر روي سطوح ناهموار و شيبدار جلوگيري مي نمايد. دستگاه واكس زن برقي داراي 4 فرچه تمام اتوماتيك (فرچه گردگير،فرچه واكس مشكي ،فرچه واكس قهوه اي ،فرچه پرداخت) بوده و دو مخزن جهت قرار دادن واكس هاي مايع متفاوت مشكي و قهوه اي و يا بيرنگ مي باشد.همچنين بر روي دستگاه واكس زن برقي دو عدد شير برقي جهت خروجي مايع واكس انتخابي توسط كاربر وجود دارد،تا نياز شما را براي داشتن كفشهايي تميز و براق برآورده نمايد. دستگاه پمپ كارواش از طريق سوختهاي فسيلي و يا جريان برق، انرژي مورد نياز خود را تامين ميكنند. 2- امكانات خود را براي تأمين منبع انرژي دستگاه در نظر بگيريد. بازديد كننده گرامي ، با توجه به اينكه قيمت پمپ كارواش اينتر پمپ در برهه هاي زماني مختلف داراي نوسان است ، جهت اطلاع از دقيق ترين قيمت فروش پمپ كارواش اينتر پمپ با ما تماس بگيريد.

پمپ كارواش برقي نسبت به نوع گازي از قيمت مناسبتر و سرو صداي كمتري برخوردار است و از آن ميتوان در داخل ساختمان نيز استفاده كرد. افزايش سرسام آور جمعيت انساني و نياز روز افزون به مواد غذايي از يك سو و محدود بودن منابع از سوي ديگر عملاً استفاده از روش هاي مرسوم و سنتي را غير ممكن ساخته است. وجود دو عدد چرخ تعبيه شده در كف پاش كارواش، حمل و جا به جايي آن را به هنگام كار و فعاليت بسيار آسان تر كرده است. دليل موفقيت محصولات اين شركت از ابتدا ، فشرده بودن اندازه پمپ ها ، كم صدا بودن و همچنين تعميرات آسان آن ها بوده است. گرم شدن محيط سبب كاهش كارايي نيروي انساني شده و تاثيري سوء بر عملكرد دستگاه ها و ماشين آلات اين حوزه خواهد گذاشت. اساس كار در دستگاه هاي واترجت صنعتي به عملكرد پمپ فشار قوي بر مي گردد.

چرخ دنده ها و محفظه روغن بزرگ، شاسي دو محوره مقاوم، پمپ پلانجري قدرتمند و موتور الكتريكي سرعت پايين اين دستگاه، استحكام و قدرت مورد نياز واترجت سه فاز Quadro 800 TST را براي عملكرد بهينه در عمليات سنگين صنعتي تأمين مي نمايند. در واقع كارواش يكي از دستگاه هاي پر تواني است كه به كمك پاشش آب تحت فشار بالا، سرعت چشمگيري را به روند امورات نظافتي بخشيده است. به طور كل پمپ كارواش موجود در بازار در سه نوع خانگي، صنعتي و نيمه صنعتي موجود ميباشد و تنها تفاوت آنها با هم قدرت و نوع فشار بار الكتريكيشان است. انواع كارواش سه فاز برتوليني به همراه ليست قيمت و مشخصات فني در دسته بندي محصولات اين وب سايت موجود هستند. پمپ كارواش اينتر 100 بار اينتر يكي از بهترين برند هاي موجود در بازار است. كارواش صنعتي يكي از بهترين انتخاب ها براي شستشوي آلودگي هايي مثل رنگ كه روي وسايل به جاي مانده است نيز استفاده مي شود. اين دستگاه قابيلت استارت دستي دارد و ويژگي آن اعلام رو به اتمام بودن باطري ها است. شوك دمايي و بي قراري ( در نتيجه پرنده پرخاشگر مي شود و ممكن است ، عارضه هايي مثل كانيباليسم يا خود خوري در پرنده شكل بگيرد.

اين تايمر آب ديجيتالي فقط براي استفاده در فضاهاي بيرون مثل باغچه ها،پاركها و. پمپ كارواش اينتر پمپ 200 بار حداكثر آبدهي 15 ليتر بر دقيقه دارد و براي راه اندازي نياز به يك الكتروموتور 7.5 اسب دارد كه به وسيله كوپلينگ به پمپ متصل مي شود و بر روي شاسي ( چرخدار يا ثابت ) قرار مي گيرد. لازم به ياد آوري است كه براي كارواش صنعتي از الكتروموتور هاي كلاچ دار استفاده شود چرا كه در طول عمر و كيفيت و كارايي كارواش صنعتي تاثير بسزايي ايفا مي كند. به منظور دست يابي به تميزي بيشتر با استفاده از كارواش صنعتي Quadro 800 TST سيستم پاشش پر فشار مواد شوينده بر روي آن تعبيه شده است كه مواد را به طور مستقيم از داخل پمپ عبور داده و متناسب با فشار عملياتي واترجت با سطح مورد نظر تماس پيدا مي كند. پمپ هاي پيستوني اينتر پمپ اين شركت مي توانند فشار هاي بالا تا 500 بار را تامين كنند. پمپ كارواش اينتر پمپ با فشار هايي از 98 تا 500 بار در چند مدل توليد مي شود كه معروف ترين آن ها پمپ كارواش اينتر پمپ سري WS 201 مي باشد كه جهت استفاده براي پمپ كارواش 200 بار مورد استفاده قرار ميگيرد.

لينك خريد تجهيزات كارواش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۳:۳۵ توسط:آزيتا بلاگ موضوع: نظرات (0)