خبری خبری .

خبری

تفاوت بین پاکسازی صورت و پوست چیست؟

کدامیک بهتر است
تفاوت بین شستشوی صورت و پاکسازی پوست تفاوت بین شستشوی صورت و پاکسازی پوست
اسم من فاطمه حبسی است و در این مقاله در مورد دو اصطلاح مهم در لوازم آرایشی یعنی پاکسازی صورت و پوست صحبت می کنم و اینکه تفاوت بین پاکسازی صورت و پوست چیست؟
ابتدا بهتر است بدانیم که پوست ما به خصوص پوست صورت و گردن که معمولاً با لباس پوشانده نمی شود، دائماً با محرک های محیطی مانند آلاینده ها، نور مضر خورشید و میکروارگانیسم ها در تماس است. علاوه بر این، این نواحی از پوست نسبت به سایر قسمت های پوست ما آسیب پذیرتر هستند.
بنابراین، اگر به دلیل مشغله کاری یا عدم آگاهی از سلامت پوست خود غافل شده اید، وقت آن است که به فکر حل مشکل باشید.
امروزه بسیاری از افراد از آکنه، جوش، چین و چروک، تورم، خشکی، حساسیت یا چربی اضافی روی پوست خود شکایت دارند. این مشکلات می تواند ناشی از مشکلات ژنتیکی، هورمونی یا افزایش سن باشد. اما عواملی مانند استفاده از مواد بی کیفیت، عدم توجه به بهداشت پوست و یا پاکسازی ناقص یا نادرست پوست نیز می تواند زمینه ساز بیماری های پوستی باشد.
اما چگونه می توان این عوارض را به حداقل رساند؟
چگونه رشد پوست را کند کنیم؟
داشتن پوستی شاداب و درخشان چگونه به نظر می رسد؟
تفاوت بین شوینده پاکسازی صورت و پوست
پاکسازی یا صورت؟ کدامیک بهتر است؟
ابتدا باید بگویم که پاکسازی صورت و صورت تفاوت چندانی با هم ندارند و از هر دو روش برای پاکسازی سطح پوست، پاکسازی منافذ، رطوبت رسانی و جوانسازی پوست استفاده می شود.
ما اغلب از پاکسازی صورت به عنوان یک درمان مهم پوست یاد می کنیم، توصیه می شود هر 2 یا 3 هفته یک بار این روش را در برنامه سلامت خود قرار دهید.
همچنین بخوانید : سالن شستشوی پوست را از کجا شروع کنیم؟ (از شروع تا موفقیت)
خوشبختانه این روش نسبت به بسیاری از روش های درمانی دیگر ایمن تر و بسیار موثر است و معمولاً حساسیت یا عوارض پوستی را افزایش نمی دهد. همچنین به دلیل روش های موجود و اغلب استفاده از فرآورده های گیاهی نسبت به سایر درمان ها ارزان تر است.
مراحل بهداشت صورت به شرح زیر است:
مرحله 1: پاکسازی کامل پوست صورت: این مرحله با کمک یک پاک کننده بی ضرر برای از بین بردن تمام آلودگی های پوست از جمله چربی و گرد و غبار انجام می شود. استفاده از آب گرم و صابون با pH ملایم می تواند بهترین گزینه برای پاکسازی پوست از آلودگی ها باشد.
مرحله دوم: لایه برداری یا اسکراب: لایه برداری شامل استفاده از ماسک های گیاهی یا شیمیایی برای از بین بردن سلول های مرده پوست است و برای پاکسازی عمیق پوست استفاده می شود.
مرحله سوم: تغذیه: در این روش منافذ بسته روی پوست با کمک بخار باز می شوند. علاوه بر این در این مرحله همراه با آبرسانی و شل شدن پوست، چین و چروک های ریز و سطحی پوست کاهش می یابد.
مرحله 4: پاک کردن منافذ و آکنه: پس از انجام تمام مراحل بالا. جوش های سرسیاه و عفونی از روی پوست پاک می شوند. منجر به پوستی نرم و مرطوب می شود.
رو در رو
همانطور که گفتیم دو کلمه پاک و صورت عملا بسیار شبیه هم هستند. یک صورت همچنین شامل پاکسازی، لایه برداری، بخار دادن و خشک کردن است. با این تفاوت که صورت مهمترین مرحله ماساژ پوست است. معجزه ماساژ صورت را دست کم نگیرید. ماساژ پوست با افزایش خون رسانی به ترمیم و بازیابی بافت آسیب دیده پوست کمک می کند.
همچنین بخوانید: پکیج آموزشی و تشخیص چهره و چشم (ضد چروک)
زمان مناسب برای زمان چهره چه زمانی است؟
در عرض 60 تا 90 دقیقه از یک صورت مناسب و منظم، معجزه هایی را در پوست صورت خود خواهید دید. اما بهترین زمان و مکان برای انجام فیشال چیست؟
به طور کلی توصیه می کنم هفته ای 1-2 بار پوست خود را تمیز کنید و هر 1-2 ماه یکبار پوست صورت خود را انجام دهید. با این حال، اگر از اسکراب ها یا ماسک های خشن استفاده نمی کنید، می توانید در پایان روز از یک پاک کننده سبک استفاده کنید.
درمان های صورت نباید مداوم و کوتاه مدت باشد، زیرا به مرور زمان باعث ایجاد حساسیت، نازک شدن پوست صورت و بروز آکنه می شود.
قبل از انجام فیشال، استانداردهای مرکز درمانی و مهارت تکنسین مورد نظر خود را بررسی کنید و برای رسیدن به نتایج مطلوب حتما با پزشک خود مشورت کنید.
هنگام نظافت و تمیز کردن سطوح به نکات زیر دقت کنید:
همیشه از لوازم آرایشی و محصولات مناسب پوست خود استفاده کنید و کیفیت محصول را در نظر بگیرید.
پاکسازی و پاکسازی صورت نمی تواند جایگزین تکنیک های تخصصی تری مانند لیزر یا جراحی شود. بنابراین توصیه می کنم قبل از انجام این روش ها نتیجه مطلوب را در نظر بگیرید.
وقتی صحبت از مشکلات هورمونی یا بیماری های ژنتیکی می شود که ظاهر پوست را تحت تاثیر قرار می دهد، درمان اولیه علائم ضروری است.
تا چند روز بعد از پاکسازی صورت و سنگین، پوست مستعد عوارض خواهد بود. در نتیجه استفاده از محصولات حفاظتی مناسب ضروری است.
همچنین بخوانید : آکنه روزاسه (علائم، علل و روش های درمان و پیشگیری)
در پایان، می خواهم از شما برای خواندن این راهنما تشکر کنم. شما عزیزان همیشه می توانید در دوره های فلدورا شرکت کنید و اطلاعات تکمیلی در زمینه لوازم آرایشی و درمانی کسب کنید. ما یک دوره حرفه ای از سطح مقدماتی تا پیشرفته را برای یادگیری پاکسازی صورت برگزار کرده ایم.

https://fatemehhabashi.com/facial-difference-with-skin-cleansing/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۷:۴۴ توسط:آزیتا بلاگ موضوع: نظرات (0)