خبري خبري .

خبري

رئيس جمهوري سابق امريكا در تجمعات هواداران خود جمعيت را به هم مي‌ريزد

رئيس جمهوري سابق امريكا در تجمعات هواداران خود جمعيت را به هم مي‌ريزد و سرمايه هنگفتي را جمع آوري كرده است. او هنوز به طور رسمي نامزدي‌اش را براي شركت در رقابت انتخابات رياست جمهوري بعدي اعلام نكرده است. با اين وجود، كارشناسان مي‌گويند در صورت نامزدي دوباره او مي‌تواند بار ديگر برنده انتخابات شود.

در تظاهرات اخير در تگزاس، دونالد ترامپ در مورد هيلاري كلينتون و اينكه چگونه در انتخابات ۲۰۲۰ ميلادي از ديد او تقلب صورت گرفت و آراي راي دهندگان دزديده شد صحبت كرد.

ترامپ تاكيد كرد: «در انتخابات ۲۰۲۰ ميلادي تقلب شد و همه اين موضوع را مي‌دانند». اين در حالي است كه ادعاي او كاملا رد شده است.

ديوان عالي ايالات متحده كه اكثريت اعضاي آن قضات محافظه كار منصوب شده توسط ترامپ هستند شكايت را او براي لغو نتايج انتخابات در چهار ايالت مورد مناقشه رد كرد.

اين لفاظي آشنا به نظر مي‌رسد و به اين دليل است كه آن چه ترامپ در سخنراني‌هاي اين روزهاي خود مي‌گويد پيش‌تر در نفرت‌پراكني‌هايش عليه هيلاري كلينتون در زمان نامزدي او در انتخابات رياست جمهوري و طرح نظريه توطئه تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ ميلادي مطرح كرده بود.

«برندون كنراديس» سردبير بخش سياسي سايت «هيل» نزديك به كنگره امريكا و روزنامه نگار سابق «دويچه وله» مي‌گويد: «ترامپ كاري را انجام مي‌داد كه همواره انجام داده بود بازي كردن با پايگاه هواداران‌اش مثل بازي با سگ‌ها و پرتاب كردن گوشت به سوي آنان. تا به امروز اين بهترين موفقيت او بوده است».

هم چنين، ترامپ از حمله طرفداران‌اش به ساختمان كنگره امريكا در تاريخ ۶ ژانويه ۲۰۲۱ ميلادي به طور ضمني حمايت كرد چرا كه گفته است اگر برنده انتخابات شود مشاركت كنندگان در آن حمله را در صورت نياز مورد عفو قرار خواهد داد.

«مايكل كورنفيلد» دانشيار مديريت سياسي در دانشگاه جورج تاون به «دويچه وله» مي‌گويد: «زماني كه ترامپ مسائلي تحريك‌آميز مانند موضوع عفو شورشگران عليه ساختمان كنگره را مطرح مي‌كند فراتر از همه توجهات ديگر قرار مي‌گيرد و تمام توجه را به سوي خود جلب مي‌كند».

اين در حالي است كه جمهوري خواهان زيادي در برابر ايده عفو حمله كنندگان به ساختمان كنگره ايستاده‌اند و عليه ترامپ موضع گيري كرده اند. «ليندسي گراهام» سناتور كاروليناي جنوبي كه متحد مشهور ترامپ بود در انتقاد از موضع وي گفته است كه اميدوار بود «مجرمان به زندان بروند و كتاب به سمت‌شان پرتاب شود، زيرا مستحق آن هستند». «كريس سونونو» فرماندار جمهوريخواه نيوهمپشاير نيز از مخالفان ايده عفو بوده است. او به خبرنگار «سي ان ان» در پاسخ به اين پرسش كه آيا شورشگران بايد مورد عفو قرار گيرند گفته بود: «آه خداي من، نه».

با اين وجود، ناظران معتقدند كه براي ترامپ مخاطبان هدف‌گذاري شده سخنان‌اش چهره‌هاي بلندپايه حزب جمهوري خواه نيستند. كُنراديس مي‌گويد: «ترامپ به انتقادات مقام‌هاي بلندپايه حزبي اهميت نمي‌دهد. براي او پايگاه مردمي هواداران‌اش جذاب هستند و حمله كنندگان به كنگره قطعا بخشي از آنان هستند. براي ترامپ كساني اهميت دارند كه سرسختانه حامي او هستند و حاضرند به او راي دهند بقيه برايش اهميتي ندارند».

اگر ترامپ تصميم بگيرد دوباره در انتخابات رياست جمهوري ۲۰۲۴ شركت كند نزديك نگه داشتن حاميان‌اش بسيار مهم خواهد بود. جملاتي كه با «اگر نامزد شوم و اگر برنده شوم» شروع مي‌شوند مطمئنا باعث مي‌شود كه نامزدي مجدد ترامپ يك سناريوي محتمل به نظر برسد.

كنراديس مي‌گويد: «بديهي است كه هر چيزي ممكن است رخ دهد، اما در شرايط فعلي ترامپ در حال زمينه‌سازي براي اعلام نامزدي رسمي در انتخابات است. او نمي‌خواهد مردم فراموش‌اش كنند. او عاشق قرارگيري زير نورافكن است. او يك شومَن است و خواهان پوشش رسانه‌اي و مطرح شدن نام و چهره‌اش در رسانه‌ها است».

«كورنفيلد»، اما ترديد دارد و مي‌گويد: «او فرد ماهري در صنعت سرگرم كردن مردم است و موقعيت و گذشته‌اي سياسي دارد. با اين وجود، آينده سياسي او در تعليق است و قابل پيش بيني نيست».

در هر صورت، اگر ترامپ تصميم بگيرد دوباره نامزد شود اوضاع براي رئيس جمهور سابق خوب به نظر مي‌رسد. نتايج نظرسنجي‌اي كه اولين بار توسط سايت «هيل» در پايان ژانويه منتشر شد نشان مي‌داد ترامپ در انتخابات مقدماتي فرضي در ميان هشت نامزد جمهوري خواه در سال ۲۰۲۴ ميلادي، ۵۷ درصد آرا كسب خواهد كرد و با اختلاف زيادي در جايگاه نخست خواهد ايستاد. در رتبه دوم با ۱۲ درصد آرا «ران دي سانتيس» فرماندار فلوريدا قرار دارد.هم چنين، ترامپ مبالغ مالي خوبي راجمع آوري كرده است. او تنها در نيمه دوم سال ۲۰۲۱ ميلادي، ۵۱ ميليون دلار جمع آوري كرد و طبق اسناد پرونده‌هاي فدرال مجموع سرمايه خود را به ۱۲۲ ميليون دلار رساند. بسياري از اين دلارها از سوي اهداكنندگان كوچك يا همان «شهروندان معمولي» امريكايي به دست آمده اند. اين موضوع به خودي خود نشان مي‌دهد كه ترامپ هنوز تا چه ميزان بالايي از حمايت مردمي برخوردار است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۳:۱۷ توسط:آزيتا بلاگ موضوع: نظرات (0)

صفحه ساز وردپرس چيست؟


در سال‌هاي اخير، شاهد افزايش افزونه‌هاي وردپرس، در نسخه‌هاي رايگان و پريميوم بوده‌ايم. در اين ميان، صفحه سازها يكي از محبوب‌ترين افزونه‌ها در بين توسعه دهندگان و همچنين كاربران عادي وردپرس هستند. با صفحه ساز وردپرس مي‌توان عناصر موجود در صفحات وبسايت را ويرايش يا تغيير داد. طور خلاصه، صفحه ساز ابزاري براي طراحي سريع وبسايت، بدون نياز به مهارت كدنويسي است.

تعريف صفحه ساز وردپرس
صفحه ساز وردپرس (WordPress Page Builder) يك افزونه است كه به شما اين امكان را مي‌‌دهد تا صفحات را با كمترين تلاش و صرف زمان طراحي كنيد. صفحه ساز را مي‌‌توان به عنوان يك نسخه پيشرفته از ويرايشگر بصري در نظر گرفت. نوار كناري ابزارك تم وردپرس، يك مثال عالي براي درك مفهوم صفحه ساز است.

در قالب‌هاي وردپرس، ما فقط مي‌توانيم ابزارك‌هاي موجود را در نوار كناري بكشيم و رها كنيم و به راحتي آنها را در جاي خود مرتب كنيم. صفحه ساز نياز به دانش برنامه نويسي را از بين برده است و به افراد عادي كمك مي‌كند تا بتوانند صفحات سايت خود را به دلخواه خود طراحي كنند.

مزاياي صفحه ساز وردپرس
وردپرس سال‌هاست كه يكي از محبوب‌ترين سيستم‌هاي مديريت محتوا (CMS) براي ايجاد و مديريت وبسايت است. وردپرس با پشتيباني از افزونه‌ها و ابزارهاي پيشرفته، با سرعت بيشتري در حال گسترش است. بسياري از افراد به دليل پشتيباني از چنين ابزارهايي، مايلند وبسايت‌هاي خود را بدون وجود طراح تجربه كاربري يا توسعه دهنده ايجاد كنند. صفحه سازها فرآيند طراحي وبسايت را براي كاربراني با دانش فني محدود، ساده كرده‌اند.

بياييد نگاهي به دلايل اصلي انتخاب صفحه ساز براي سايت وردپرس خود بيندازيم:

·        توسعه سريع با حداقل تلاش (صرفه جويي در زمان)

·        كاهش هزينه براي همكاري با طراحان و توسعه دهندگان

·        طراحي وبسايت‌ها با دانش محدود يا بدون كد نويسي

·        امكان تغيير تم‌ها بدون تاثير عمده در طراحي

انتخاب بهترين صفحه ساز وردپرس
انواع مختلفي از ابزارهاي صفحه ساز وجود دارند تا به كاربران جهت رفع نيازهايشان كمك كنند. مشخصات بهترين هاست وردپرس صفحه ساز وردپرس وجود ندارد! بنابراين اولين چيزي كه بايد قبل از انتخاب يك صفحه ساز در خاطر داشته باشيد، اين است كه دقيقاً به دنبال چه چيزي هستيد. ما گزينه‌هاي پيشنهادي خود را در سه دسته زير فهرست كرديم تا به شما در انتخاب صفحه ساز مناسب كمك كنيم:

·        سهولت و سادگي در استفاده: اين گزينه براي كاربران جديد وردپرس است كه به دنبال ساده‎ترين ابزار براي يادگيري و استفاده هستند.

·        رايگان بودن ويژگي‌هاي افزونه: اين گزينه براي كاربراني است كه اولويت شماره يك آنها مقرون به صرفه بودن است.

·        مناسب براي صفحات فرود: اين گزينه براي بازاريابان است كه به فروش محصولات يا خدمات خود فكر مي‌كنند.

بهترين پلاگين‌هاي صفحه ساز وردپرس
 5 تا از بهترين صفحه ساز وردپرس براي طراحان و توسعه دهندگان عبارتند از:

·        المنتور (Elementor)

·        ويژوال كامپوزر (Visual Composer)

·        بيور بيلدر (Beaver builder)

·        ديوي (Divi)

·        تميفاي بيلدر (Themify Builder)

·        ترايو آرشيتكت (Thrive Architect)

آيا مي‌‌خواهيد يك وبسايت بسازيد اما دانش كدنويسي نداريد؟ نگران نباشيد، صفحه سازها به كمك شما مي‌‌آيند. براي ايجاد يك وبسايت با استفاده از صفحه ساز، لازم نيست حت يك يك خط كدنويسي بلد باشيد. شما مي‌‌توانيد همه چيز را فقط با كشيدن و رها كردن هر عنصري كه مي‌‌خواهيد در هر كجاي صفحه طراحي كنيد. حتي مي‌‌توانيد آنها را مرتب كرده و اندازه ‌شان را نيز تغيير دهيد. صفحه سازها كنترل كامل طراحي وبسايت به دستان شما مي‌سپارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۲:۴۳ توسط:آزيتا بلاگ موضوع: نظرات (0)