خبري خبري .

خبري

تابلو برق اتوماتيك آبياري

ويژگي ها و قابليت هاي قابل ارائه تاثير مستقيم بر قيمت واترجت صنعتي خواهد داشت. همچنين انواع دستگاه كارواش صنعتي داراي اين ويژگي مي توانند ماده شوينده را تحت فشار پايين يا بالا پاشش نمايند. قيمت كارواش تمام اتوماتيك باتوجه به ويژگي ها و تجهيزات آن بسيار مناسب مي باشد. انرژي جنبشي بالاي جريان آب پرفشار خارج شده از دستگاه كارواش صنعتي مبناي عملكرد اين دستگاه در كاربردهاي مختلف آن بوده و بنابراين ساختار كلي مدل هاي متفاوت مشابه مي باشد. 3. آبرساني به گياهان، گل ها و محصولات در زمان هاي دقيق كه موجب افزايش بازدهي و همچنين افزايش مشهود كيفيت در آنها مي شود. به منظور افزايش سهولت حمل و جابجايي دستگاه كارواش فشار قوي ، اكثر واترجت ها به صورت چرخ دار توليد شده و بسته به ابعاد خود با ترولي هاي دو يا چهار چرخي عرضه مي شوند. شيلنگ فشار قوي دستگاه واتر جت صنعتي كه در مدل هاي صنعتي فولاد بافت است شعاع عملياتي دستگاه را افزايش مي دهد. دستگاه هاي كارواش صنعتي يا واتر جت صنعتي بر اساس فشار كاري به سه گروه تقسيم مي گردند. از فشار كاري ۱.۵ تا ۵ بار بهره مي برد.

دسته اول دستگاه هاي نيمه فشار قوي هستند كه فشار كاري آنها كمتر از 250 بار است. پمپ 100 بار را ميتوان با برق تك فاز و الكتروموتور 3 اسب راه اندازي نموده و استفاده كرد. اما بايد توجه داشت كه عموماً اين پمپ به وسيله الكتروموتور 1400 دور راه اندازي مي شود. به اين ترتيب پس از راه اندازي و قرار دادن باتري ها درون تايمر بهكو شما ميتوانيد دستگاه تان را تنظيم كنيد و تا شروع آبياري بعدي منتظر بمانيد. در لوله آبياري قطره اي دريپر دار، قطره چكان ها با فاصله هاي معين توسط شركت سازنده بر روي لوله آبياري قرار گرفته شده است. نوارتيپ هايي كه داخل آنها قطعاتي شبيه به دريپر يا قطره چكان تعبيه شده. آبياري قطرهاي به اين صورت است كه آب از يك شبكه با لولهاي با فشار كم پخش شده و از طريق قطره چكان از خاك خارج ميشود. اما يك نوع ديگر از كارواش ها كارواش صنعتي مي باشد، همانگونه كه از اسم اين كارواش ها نيز مشخص است اين كارواش ها براي صنايع كاربرد دارد، البته بايد توجه داشت كه اين كارواش ها به دو صورت مي باشد، دسته ي اول كارواش صنعتي كوپله ي فابريك مي باشد كه به صورت پكيج و به صورت وارداتي وارد كشور مي شود ولي قيمت اين پكيج كارواش قيمت بالاي مي باشد، نوع ديگر از اين كارواش هاي صنعتي كارواش هاي كوپله ي فابريك شركت جامكو صنعت مي باشد كه در اين نوع از كارواش هاي صنعتي پمپ كارواش به يك الكتروموتور متصل شده و الكتروپمپ كارواش از طريق متصل كننده هايي به شاسي وصل شده و كه شاسي داراي چرخ مي باشد، بعد از اتصال به شاسي متعلقات دستگگاه مانند شيلنگ و لانسر به دستگاه متصل شده و كارواش صنعتي كوپله شده ي داخل مونتاژ مي گردد.

كارواش از نظر اندازه و كاركرد به چند دسته تقيسم مي شود، دسته ي اول كارواش خانگي مي باشد: كارواش خانگي همان گونه كه از اسم اين كارواش ها مشخص است براي مصارف خانگي استفاده مي شود و از نظر اندازه و قيمت در سطح مناسبي قرار دارد، اين كارواش ها با توجه به قيمت و كاربرد بالا در هر خانه ي جايگاهي ويژه ي به خود اختصاص خواهد داد، دسته ي دوم از كارواش ها كارواش خودرويي مي باشد، اين كارواش ها با توجه به اينكه فشار بالاتري را به خود اختصاص داده مي تواند در شست و شوي خودرو و ماشين آلات صنعتي مورد استفاده قرار گيرد، البته بايد توجه داشت كه اين كارواش ها در دو نوع الكتريكي و بنزيني قابل ارائه مي باشد و با توجه به اين در برخي مناطق دسترسي به برق شهري يا برق مورد نياز از طريق ژنراتور سخت مي باشد، توصيه مي گردد كه از كارواش خودرويي با سوخت فسيلي استفاده گردد. اين دستگاه هاي واتر جت صنعتي قدرتمند براي كاربرد در شرايط سخت و سنگين صنعتي ايده آل هستند اما با توجه به استفاده از موتورهاي احتراقي در آنها، استفاده از اين نوع دستگاه كارواش صنعتي يا واتر جت صنعتي در فضاهاي بسته يا فاقد سيستم تهويه مناسب توصيه نمي شود و چون سطح صداي بالاتري در مقايسه با مدل هاي الكتريكي دارند بهتر است در محيط هاي مسكوني و تجاري از آن ها استفاده نشود.

اين نوع پمپ ها در ابعاد بزرگ و قدرتمند و سه فاز مي باشند. با خريد كارواش صنعتي مي توانيد از آن در شستشوي سطوح كف، ديوار ها، ماشين آلات، تجهيزات و قطعات استفاده نماييد. اين محصول داراي ابعاد استاندارد و قطعات تشكيل دهنده فني باكيفيت است كه به صورت دقيق و عالي نياز هاي همگان را به خوبي تأمين مي كند. پمپ كارواش داراي پيستونهاي سراميكي است كه بايد براي استفاده از سيالات با دماي بالا حتماً بررسي و انتخاب شود. دو فاكتور بسيار مهمي كه بايد در هنگام كاركرد دستگاه كارواش يا واترجت صنعتي در نظر گرفته شود دبي يا سرعت و فشار آب مي باشد. به همين دليل بايد از ورود آب به داخل محفظه و كيت هاي الكترونيكي آن جلوگيري كنيد. تايمرهاي با مخزن مناسب براي آبياري گلدانهاي داخل خانه مناسبند و براي آبياري باغچه حتما به شير آب يا تانكر با ظرفيت بالا نياز داريد. در تايمرهاي آبياري ديجيتال، معمولا از يك صفحه ديجيتالي بزرگ و كاربردي استفاده ميشود. اين بخش توسط موتور متصل به كارواش فشار قوي به حركت در آمده و آب ورودي فشار ضعيف را به آب فشار قوي تبديل مي كند. در مقابل اگر فشار آب توليد شده توسط كارواش فشار قوي بيش از ميزان مورد نياز باشد مي تواند سبب آسيب ديدگي و تخريب سطح گردد.

تابلو برق اتوماتيك آبياري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۲:۴۸ توسط:آزيتا بلاگ موضوع: نظرات (0)