خبری خبری .

خبری

لینک خرید تجهیزات کارواش

با رها شدن زبانه تفنگی واتر جت صنعتی Quadro 800 TST توسط کاربر، جریان آب خروجی قطع می گردد و در حقیقت عملکرد پمپ توقف پیدا می کند. بعلاوه واتر جت صنعتی Quadro 800 TST به یک ترمز توقف کارآمد تجهیز شده است که تعادل و پایداری دستگاه را هنگام کاربرد تضمین نموده و از حرکت ناخواسته آن به ویژه بر روی سطوح ناهموار و شیبدار جلوگیری می نماید. دستگاه واکس زن برقی دارای 4 فرچه تمام اتوماتیک (فرچه گردگیر،فرچه واکس مشکی ،فرچه واکس قهوه ای ،فرچه پرداخت) بوده و دو مخزن جهت قرار دادن واکس های مایع متفاوت مشکی و قهوه ای و یا بیرنگ می باشد.همچنین بر روی دستگاه واکس زن برقی دو عدد شیر برقی جهت خروجی مایع واکس انتخابی توسط کاربر وجود دارد،تا نیاز شما را برای داشتن کفشهایی تمیز و براق برآورده نماید. دستگاه پمپ کارواش از طریق سوختهای فسیلی و یا جریان برق، انرژی مورد نیاز خود را تامین میکنند. 2- امکانات خود را برای تأمین منبع انرژی دستگاه در نظر بگیرید. بازدید کننده گرامی ، با توجه به اینکه قیمت پمپ کارواش اینتر پمپ در برهه های زمانی مختلف دارای نوسان است ، جهت اطلاع از دقیق ترین قیمت فروش پمپ کارواش اینتر پمپ با ما تماس بگیرید.

پمپ کارواش برقی نسبت به نوع گازی از قیمت مناسبتر و سرو صدای کمتری برخوردار است و از آن میتوان در داخل ساختمان نیز استفاده کرد. افزایش سرسام آور جمعیت انسانی و نیاز روز افزون به مواد غذایی از یک سو و محدود بودن منابع از سوی دیگر عملاً استفاده از روش های مرسوم و سنتی را غیر ممکن ساخته است. وجود دو عدد چرخ تعبیه شده در کف پاش کارواش، حمل و جا به جایی آن را به هنگام کار و فعالیت بسیار آسان تر کرده است. دلیل موفقیت محصولات این شرکت از ابتدا ، فشرده بودن اندازه پمپ ها ، کم صدا بودن و همچنین تعمیرات آسان آن ها بوده است. گرم شدن محیط سبب کاهش کارایی نیروی انسانی شده و تاثیری سوء بر عملکرد دستگاه ها و ماشین آلات این حوزه خواهد گذاشت. اساس کار در دستگاه های واترجت صنعتی به عملکرد پمپ فشار قوی بر می گردد.

چرخ دنده ها و محفظه روغن بزرگ، شاسی دو محوره مقاوم، پمپ پلانجری قدرتمند و موتور الکتریکی سرعت پایین این دستگاه، استحکام و قدرت مورد نیاز واترجت سه فاز Quadro 800 TST را برای عملکرد بهینه در عملیات سنگین صنعتی تأمین می نمایند. در واقع کارواش یکی از دستگاه های پر توانی است که به کمک پاشش آب تحت فشار بالا، سرعت چشمگیری را به روند امورات نظافتی بخشیده است. به طور کل پمپ کارواش موجود در بازار در سه نوع خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی موجود میباشد و تنها تفاوت آنها با هم قدرت و نوع فشار بار الکتریکیشان است. انواع کارواش سه فاز برتولینی به همراه لیست قیمت و مشخصات فنی در دسته بندی محصولات این وب سایت موجود هستند. پمپ کارواش اینتر 100 بار اینتر یکی از بهترین برند های موجود در بازار است. کارواش صنعتی یکی از بهترین انتخاب ها برای شستشوی آلودگی هایی مثل رنگ که روی وسایل به جای مانده است نیز استفاده می شود. این دستگاه قابیلت استارت دستی دارد و ویژگی آن اعلام رو به اتمام بودن باطری ها است. شوک دمایی و بی قراری ( در نتیجه پرنده پرخاشگر می شود و ممکن است ، عارضه هایی مثل کانیبالیسم یا خود خوری در پرنده شکل بگیرد.

این تایمر آب دیجیتالی فقط برای استفاده در فضاهای بیرون مثل باغچه ها،پارکها و. پمپ کارواش اینتر پمپ 200 بار حداکثر آبدهی 15 لیتر بر دقیقه دارد و برای راه اندازی نیاز به یک الکتروموتور 7.5 اسب دارد که به وسیله کوپلینگ به پمپ متصل می شود و بر روی شاسی ( چرخدار یا ثابت ) قرار می گیرد. لازم به یاد آوری است که برای کارواش صنعتی از الکتروموتور های کلاچ دار استفاده شود چرا که در طول عمر و کیفیت و کارایی کارواش صنعتی تاثیر بسزایی ایفا می کند. به منظور دست یابی به تمیزی بیشتر با استفاده از کارواش صنعتی Quadro 800 TST سیستم پاشش پر فشار مواد شوینده بر روی آن تعبیه شده است که مواد را به طور مستقیم از داخل پمپ عبور داده و متناسب با فشار عملیاتی واترجت با سطح مورد نظر تماس پیدا می کند. پمپ های پیستونی اینتر پمپ این شرکت می توانند فشار های بالا تا 500 بار را تامین کنند. پمپ کارواش اینتر پمپ با فشار هایی از 98 تا 500 بار در چند مدل تولید می شود که معروف ترین آن ها پمپ کارواش اینتر پمپ سری WS 201 می باشد که جهت استفاده برای پمپ کارواش 200 بار مورد استفاده قرار میگیرد.

لینک خرید تجهیزات کارواش


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۳:۳۵ توسط:آزیتا بلاگ موضوع: نظرات (0)