خبری خبری .

خبری

صفحه ساز وردپرس چیست؟


در سال‌های اخیر، شاهد افزایش افزونه‌های وردپرس، در نسخه‌های رایگان و پریمیوم بوده‌ایم. در این میان، صفحه سازها یکی از محبوب‌ترین افزونه‌ها در بین توسعه دهندگان و همچنین کاربران عادی وردپرس هستند. با صفحه ساز وردپرس می‌توان عناصر موجود در صفحات وبسایت را ویرایش یا تغییر داد. طور خلاصه، صفحه ساز ابزاری برای طراحی سریع وبسایت، بدون نیاز به مهارت کدنویسی است.

تعریف صفحه ساز وردپرس
صفحه ساز وردپرس (WordPress Page Builder) یک افزونه است که به شما این امکان را می‌‌دهد تا صفحات را با کمترین تلاش و صرف زمان طراحی کنید. صفحه ساز را می‌‌توان به عنوان یک نسخه پیشرفته از ویرایشگر بصری در نظر گرفت. نوار کناری ابزارک تم وردپرس، یک مثال عالی برای درک مفهوم صفحه ساز است.

در قالب‌های وردپرس، ما فقط می‌توانیم ابزارک‌های موجود را در نوار کناری بکشیم و رها کنیم و به راحتی آنها را در جای خود مرتب کنیم. صفحه ساز نیاز به دانش برنامه نویسی را از بین برده است و به افراد عادی کمک می‌کند تا بتوانند صفحات سایت خود را به دلخواه خود طراحی کنند.

مزایای صفحه ساز وردپرس
وردپرس سال‌هاست که یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) برای ایجاد و مدیریت وبسایت است. وردپرس با پشتیبانی از افزونه‌ها و ابزارهای پیشرفته، با سرعت بیشتری در حال گسترش است. بسیاری از افراد به دلیل پشتیبانی از چنین ابزارهایی، مایلند وبسایت‌های خود را بدون وجود طراح تجربه کاربری یا توسعه دهنده ایجاد کنند. صفحه سازها فرآیند طراحی وبسایت را برای کاربرانی با دانش فنی محدود، ساده کرده‌اند.

بیایید نگاهی به دلایل اصلی انتخاب صفحه ساز برای سایت وردپرس خود بیندازیم:

·        توسعه سریع با حداقل تلاش (صرفه جویی در زمان)

·        کاهش هزینه برای همکاری با طراحان و توسعه دهندگان

·        طراحی وبسایت‌ها با دانش محدود یا بدون کد نویسی

·        امکان تغییر تم‌ها بدون تاثیر عمده در طراحی

انتخاب بهترین صفحه ساز وردپرس
انواع مختلفی از ابزارهای صفحه ساز وجود دارند تا به کاربران جهت رفع نیازهایشان کمک کنند. مشخصات بهترین هاست وردپرس صفحه ساز وردپرس وجود ندارد! بنابراین اولین چیزی که باید قبل از انتخاب یک صفحه ساز در خاطر داشته باشید، این است که دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید. ما گزینه‌های پیشنهادی خود را در سه دسته زیر فهرست کردیم تا به شما در انتخاب صفحه ساز مناسب کمک کنیم:

·        سهولت و سادگی در استفاده: این گزینه برای کاربران جدید وردپرس است که به دنبال ساده‎ترین ابزار برای یادگیری و استفاده هستند.

·        رایگان بودن ویژگی‌های افزونه: این گزینه برای کاربرانی است که اولویت شماره یک آنها مقرون به صرفه بودن است.

·        مناسب برای صفحات فرود: این گزینه برای بازاریابان است که به فروش محصولات یا خدمات خود فکر می‌کنند.

بهترین پلاگین‌های صفحه ساز وردپرس
 5 تا از بهترین صفحه ساز وردپرس برای طراحان و توسعه دهندگان عبارتند از:

·        المنتور (Elementor)

·        ویژوال کامپوزر (Visual Composer)

·        بیور بیلدر (Beaver builder)

·        دیوی (Divi)

·        تمیفای بیلدر (Themify Builder)

·        ترایو آرشیتکت (Thrive Architect)

آیا می‌‌خواهید یک وبسایت بسازید اما دانش کدنویسی ندارید؟ نگران نباشید، صفحه سازها به کمک شما می‌‌آیند. برای ایجاد یک وبسایت با استفاده از صفحه ساز، لازم نیست حت یک یک خط کدنویسی بلد باشید. شما می‌‌توانید همه چیز را فقط با کشیدن و رها کردن هر عنصری که می‌‌خواهید در هر کجای صفحه طراحی کنید. حتی می‌‌توانید آنها را مرتب کرده و اندازه ‌شان را نیز تغییر دهید. صفحه سازها کنترل کامل طراحی وبسایت به دستان شما می‌سپارند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۲:۴۳ توسط:آزیتا بلاگ موضوع: نظرات (0)